0

پاکستان میں اشتہارکے لیے لنکڈ ان کو کیوں نظرانداز کرتے ہیں؟

پاکستانی لنکڈ ان سے محبت کرتے ہیں۔ اس سال جنوری کے آخر میں ، پیشہ ورانہ سماجی ویب سائٹ پر 1.5 ملین افراد لاگ ان اور فعال طور پر ہر روز پلیٹ فارم استعمال کرتے تھے ، اور 5.3 ملین صارفین ہر ماہ پاکستان میں یہی کام کرتے ہیں۔ اور یہ رجحان صرف بڑھتا ہی جارہا ہے ، خاص طور پر چونکہ اکتوبر 2020 میں 5.3 ملین ماہانہ صارفین کی تعداد 5.5 فیصد سے بڑھ چکی ہے۔

اور یہ لنکڈ ان کا عالمی سطح پر زیادہ مقبول ہونے کا مسئلہ نہیں ہے ، پاکستان میں اس کی تعداد میں خاصا اضافہ دیکھنے میں آرہا ہے۔ سینسر ٹاور کے مطابق ، امریکی کاروباری اور روزگار پر مبنی آن لائن سروس جولائی 2020 سے پاکستان میں سب سے زیادہ ڈاؤن لوڈ کی جانے والی کاروباری ایپس میں شامل ہے۔

ایپ کو ڈاؤن لوڈ کرنے کی وجوہات متنوع ہیں۔ کچھ کاروباروں کے لئے ، جیسا کہ ریان انرجی سے تعلق رکھنے والی انیتا راجن کی وضاحت ہے ، – ایپ لنکڈ سیل سیلز سلوشنز جیسے ٹولز کے ذریعہ لیڈز اور بزنس سے بزنس حل تلاش کرنے کے لئے مثالی ہے ، جو آپ کو صحیح کمپنیوں اور لوگوں کو نشانہ بنانے کی سہولت دیتی ہے۔

اشتہار اور ایجنسیاں کسی مخصوص ایپ میں کیوں نہیں آرہی ہیں جس میں مقامی صارف کی بڑھتی ہوئی بنیاد ، ایک اعلی خالص مالیت کے بین الاقوامی سامعین ، برانڈ کی حفاظت کے مستقل رہنما خطوط ، اور سیارے پر موجود کسی بھی کاروباری ایپ کے برخلاف قدر کی تجویز کیوں نہیں ہے؟

اس خبر پر اپنی رائے کا اظہار کریں

اپنا تبصرہ بھیجیں