حمل کے دوران زیادہ آرام کرنا آپ کے بچے کے لئے خطرہ بن سکتا ہے.

حاملہ خواتین کے لیے کم سے کم سات سے آٹھ گھنٹے سونے سے ماں اور بچے کی صحت کے لئے اہم ہے۔ متاثرہ زچگی کی نیند اکثر حمل کے ناقص نتائج سے وابستہ ہوتی ہے جیسے قبل از وقت بچے ، نمو کی پابندی اور بہت کچھ۔
تاہم ، زیادہ سونے سے بچے کی صحت پر بھی مضر اثرات پڑ سکتے ہیں۔ نو گھنٹے سے زیادہ سونے سے آپ کے بچے کی صحت کو خطرہ لاحق ہوسکتا ہے۔

بڑھتے ہوئے پیٹ اور اضطراب کی وجہ سے جسمانی تکلیف حاملہ خواتین میں نیند میں خلل ڈال سکتی ہے ، جو نیند کے مجموعی اوقات میں اضافہ کرسکتی ہے۔ زیادہ سونے کی کچھ دوسری عام وجوہات میں یہ شامل ہوسکتے ہیں.

حمل کے دوران ، پیٹ پر اضافی دباؤ جی ای آر ڈی کا سبب بن سکتا ہے۔ یہ ان خواتین میں ایک عام پریشانی ہے جن کی غذائی نالی کے نچلے حصے میں ڈھیلے پٹھوں کی انگوٹھی ہوتی ہے جو کھانے کو پیٹ میں جانے دیتا ہے۔ اس سے کھانے پینے اور مائع کی وجہ سے گلے میں تیزاب کی آمد ہو جاتی ہے .

نیند کی کمی میں نیند آنا ایک سنگین عارضہ ہے جس میں سانس رکتی ہے اور بار بار شروع ہوتی ہے۔ اگر کوئی عورت پوری رات کی نیند کے بعد بھی خراٹے لے رہی ہے اور تھکاوٹ محسوس کرتی ہے تو ، اسے نیند کی کمی ہو سکتی ہے۔ آپ کو فوری طور پر ڈاکٹر سے مشورہ کرنا چاہئے کیونکہ مطالعے سے معلوم ہوا ہے کہ حمل کے دوران ہارمونل کی تبدیلیوں سے نیند کی کمی ہوتی ہے۔

پہلی بار اور تیسری سہ ماہی کے دوران کثرت سے پیشاب کرنے کی خواہش کی وجہ سے بہت ساری خواتین پرسکون نیند نہیں آسکتی.

چوڑیاں پہننے میں مشکل ہو، تو یہ نسخہ آزمائیں

اپنا تبصرہ بھیجیں