ہاؤسنگ صارفین کے لئے اسٹیٹ بینک نے شکایات ریزولوشن پورٹل کا آغاز کیا ہے.

اسٹیٹ بینک آف پاکستان نے ملک میں سستی رہائش کو فروغ دینے کے لئے شکایات کے حل کے لئے ایک پورٹل کا آغاز کیا ہے جو ممکنہ صارفین کی مدد کرے گا اور وزیر اعظم عمران خان کے ذریعہ شروع کردہ کم لاگت رہائش کو بھی فروغ دے سکے گا۔

اسٹیٹ بینک کے گورنر ڈاکٹر رضا باقر نےاسٹیٹ بینک کے ذریعہ تیار کردہ آن لائن شکایت کے حل کے میکانزم کی اہم خصوصیات پیش کیں جو حکومت کی مارک اپ سبسڈی برائے ہاؤسنگ سکیم کے تحت ممکنہ صارفین کی شکایات کو سستی رہائش کے لئے حل کرسکتی ہیں۔

ایس بی پی کی طرف سے جمعرات کو جاری کردہ ایک بیان میں کہا گیا ہے کہ مسٹر خان نے ایسے لوگوں کی مدد کے لئے صارف دوستانہ اور جامع شکایت حل میکانزم کی ترقی کی تعریف کی جو اس اسکیم کے تحت رقم لینا چاہتے ہیں۔

شکایت کے حل کے میکانزم میں ایک آئی ٹی پر مبنی پورٹل شامل ہے جس میں اسٹیٹ بینک اور کمرشل بینک عملے کے ایک جامع نیٹ ورک کے ذریعہ تائید حاصل ہے تاکہ کم لاگت اور سستی ہاؤسنگ فنانس کے درخواست دہندگان کو درپیش مشکلات کا خیال رکھیں۔ شکایات کے اندراج کے لئے آئی ٹی پورٹل کو براہ راست بنایا گیا ہے۔

اس نظام سے بڑھتے ہوئے مناسب طریقہ کار کی مدد سے مقررہ ٹائم لائن میں شکایات کے حل میں مدد ملے گی۔

اپنا تبصرہ بھیجیں